З метою практичної спрямованості майбутніх юристів у рамках освітнього процесу відбулося бінарне заняття за темою «Психологічні типи клієнтів та особливості спілкування з ними», організоване доцентом кафедри юридичних дисциплін Мариною Василенко за участю юриста управління судової роботи ТОВ «Оператор Газотранспортної системи України», адвоката Марини Коваленко, м.Київ.
Юрист-практик у ході заняття наголосила, що використання системи інструментів міжособистісних комунікацій для юриста починається, як правило, зі спілкування з людиною, що звернулася до нього за правовою допомогою. У свідомості юриста-початківця, до якого вперше звернулися за професійною порадою, виникає безліч питань. Деякі ключові аспекти, які стосуються психологічних типів клієнтів та особливостей спілкування з ними, визначили і обговорили здобувачі вищої освіти у форматі ділової гри:
Як встановити психологічний контакт з людиною, враховуючи її гендерні особливості, вік, соціальний статус, настрій в даний момент?
Як спрямувати бесіду в потрібне русло і керувати нею?
Чи потрібно прагнути відразу давати юридичну пораду або слід взяти паузу та призначити час нової зустрічі?
Враховуючи те, що в основі інтегрованого діалогу лежали цікаві практичні приклади, обговорення було жвавим і предметним.