Промоція освітніх програм є одним із сучасних елементів комунікаційної політики закладу вищої освіти. Новизна, актуальність, динамічність, своєчасність, правдивість, регулярність подання – принципи, котрим повинен відповідати інформаційний контент, що спонукає абітурієнта звернути увагу саме на ваш заклад вищої освіти і обрати спеціальність для навчання.
Завідувач кафедри соціально-економічних дисциплін Сумської філії ХНУВС Олена Лук’янихіна пройшла підвищення кваліфікації за програмою «Від абітурієнта до студента: маркетинг освітньої програми» обсягом 1 кредит і отримала свідоцтво встановленого зразка.
Програма підвищення кваліфікації була спрямовання на формування у учасників розуміння принципів і методів створення цікавого та унікального контенту, створення каналів взаємодії з аудиторією з метою зацікавлення у послугах закладу освіти через використання власного сайту, сторінок у соціальних мережах і т.ін.
Практичні аспекти використання отриманої інформації було обговорено у колі колег.
Отримані знання будуть використані під час викладання дисципліни «Введення до маркетингу» і для забезпечення профорієнтаційної роботи.