UA EN

Інтеграція України у ЄС створює передумови для розширення горизонтів проведення наукових досліджень за підтримки європейських партнерів та інституцій, що і обумовлює необхідність розуміння тенденцій розвитку, принципів їх організації і закладених цінностей Європейської науки.

28 лютого 2025 року у межах вивчення дисципліни «Методологія наукової діяльності» здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 081 Право разом із професоркою кафедри соціально-економічних дисциплін Сумської філії ХНУВС Лук’янихіною Оленою Анатоліївною долучились до онлайн-вебінару «Жінки в науці: святкування інклюзії та формування майбутнього досліджень», проведеному Science Europe напередодні Міжнародного жіночого дня 8 березня з метою акцентування уваги на важливій ролі жінок та дівчат у науці та техніці, розширення можливостей наступного покоління жінок-науковців та сприяння створенню більш інклюзивного та справедливого дослідницького співтовариства. Спікери заходу:

Марцела Лінкова , Національний контактний центр з питань гендеру та науки при Інституті соціології Чеської академії наук; Співголова експертної групи ERA з інклюзивної гендерної рівності, поділиться своїм досвідом і думками щодо інтеграції рівності, різноманітності та інклюзивності (EDI) в дослідженнях.

Кармен Майорал Гастон , штатний науковий співробітник. Instituto de Carboquímica (ICB), Виконавчий віце-президент комітету «Жінки та наука» Іспанської національної дослідницької ради (CSIC), зосередила увагу на інституційній політиці та практиці, які сприяють EDI.

У дискусійній панелі взяли участь Джо О’Лірі , керівник відділу рівності, різноманітності та інклюзії UKRI та член робочої групи Science Europe з дослідницької культури та Лідія Боррелл-Даміан, Генеральний секретар Science Europe.

Отримані знання є корисними в межах вивчення дисципліни «Методологія наукової діяльності» і в контексті формування загального уявлення про дослідницькі практики ЄС на принципах рівності, різноманітності та інклюзивності для підвищення якості наукових досліджень, а також розвитку soft-skills – навичок користування англійською мовою.