Європейський вектор розвитку сучасної вищої освіти України вимагає пошуку нових освітніх рішень та інноваційних підходів до навчання та освітнього процесу загалом. Технологія COIL (Collaborative Online International Learning), або співпраця в онлайн-середовищі для міжнародного навчання, вже давно привертає увагу як інноваційний підхід до освіти. Вона пропонує студентам унікальну можливість навчатися, взаємодіяти з однолітками з різних країн, розвивати міжкультурну компетентність та навички співпраці, не виїжджаючи закордон. Зважаючи на важливість даного питання, засідання наукового гуртка присвятили вивченню даної технології та аналізу її ефективності в контексті вітчизняної системи освіти.

Зокрема, учасники засідання розглянули питання що таке COIL, які переваги навчання за даною технологією, що потрібно для реалізації такого виду проекту. Також, порівняли ефективність навчання за технологією COIL та традиційних методів навчання, проаналізували бар’єри та проблеми, які виникають при реалізації проектів COIL та шляхи їх подолання. Окрім того, розглянули основні культурні фактори, що впливають на співпрацю в COIL-проєктах.

Підсумовуючи роботу на засіданні, всі учасники дійшли висновку, що технологія COIL (Collaborative Online International Learning) має величезний потенціал для розвитку в Україні. Вона пропонує українським студентам та викладачам унікальну можливість інтегруватися в глобальне освітнє середовище, розвивати міжнародні зв’язки та навички, необхідні для успіху в сучасному світі.