Розуміння психологічних особливостей аудиторії студентів, з якою працюєш, є важливою передумовою вибору адекватних форм та методів навчання з метою досягнення запланованих результатів навчання в конкретній освітній компоненті. У з в’язку з цим участь завідувачки кафедри соціально-економічних дисциплін канд. екон. наук, доцентки Олени ЛУК’ЯНИХІНОЇ у вебінарі «Кліпове мислення: що варто знати для навчання», є корисною і пізнавальною. В межах заходу було розширено спектр знань про властивості кліпового мислення та причини його виникнення, негативний і позитивний вплив кліпового мислення на навчання і як організувати навчання аудиторії, котра має кліпове мислення.
Так, серед позитивних сторін кліпового мислення – прискорення реакції; захист мозку від інформаційного перевантаження; розвиток здатності до багатозадачності та багатоваріантності.
Серед негативних наслідків експерти виокремили сприйняття навколишнього світу як розрізнених, мало пов’язаних між частин; бажання отримувати навчальну інформацію швидко, без зайвих зусиль,у «кліповій» формі (презентації уроків, стислі їх конспекти, опорні схеми, малюнки тощо); спрощення інформації, без глибини засвоєння матеріалуі без розвитку мовленнєвої та письмової культури; неможливість тривалої концентрації уваги та зниження здатності до глибокого логічного аналізу; послаблення здатності до співпереживання, підвищення сприйнятливості до маніпуляцій та впливу.
Учасники вебінару отримали практичні поради та рекомендації щодо форм і методів навчання та іменний сертифікат з 0,03 ЄKTC (1 год). Організатор – Formula – бренд видавництва «Лінгвіст».