29 лютого 2024 року завідувач кафедри соціально-економічних дисциплін Сумської філії ХНУВС, кандидат економічних наук, доцент Олена Лук’янихіна та студентка третього курсу спеціальності 081 Право Антоніна Ткач взяли участь у вебінарі компанії «СендПульс»: «Маркетингові комунікації та люди: як збільшити лояльність, довіру і продажі».
Експертка з маркетингу Ольга Стронська, TeamLead Design and Copywriting, відділ Retention-маркетингу в digital-агенції Promodo побудувала розповідь за такими напрямками:
Email-листи, Viber, PUSH, SMS, форми підписки та інформери, гейміфікація, – інструменти retention-маркетингу, з якими познайомились учасники вебінару. Окремо експертка-маркетолог розповіла про значення і особливості дизайну і копірайтингу під час спілкування з аудиторією з метою продажів, про сторітелінг як мистецтво і технологію.
Інтерактивна взаємодія доповідачки з аудиторією за допомогою чату, яскраві приклади забезпечили живий інтерес до матеріалу.
За результатами участі отримано сертифікати, а знання будуть використані під час опанування теми «Маркетингова політика комунікацій».