Професор кафедри гуманітарних дисциплін Сумської філії Харківського національного університету внутрішніх справ Надія Демиденко для студентів 1 курсу провела бінарне заняття з політології на тему «Політичні ідеології» за участі українського історика, архівіста та громадського діяча Геннадія Іванущенка, який у рамках проєкту Центру досліджень визвольного руху працює у Великобританії, є директором музею Степана Бандери (Лондон).

При аналізі різних політичних ідеологій найбільша увага була приділена ідеології націоналізму. «Ще класики марксизму-ленінізму говорили, що існує два націоналізми – націоналізм нації, яка пригноблює, і націоналізм нації, яка бореться з гнобленням. Сучасний націоналізм українців має національно-визвольний характер. За умов війни націоналізм є ідеологією, в основі якої лежить питання захисту і виживання нації. Тож сучасним російським пропагандистам, які ототожнюють ідеологію українського націоналізму з нацизмом, необхідно уважніше перечитати своїх класиків» - зауважила у вступному слові Надія Демиденко.

Геннадій Іванущенко провів віртуальну екскурсію до Лондонського музею ідеолога і теоретика українського націоналізму Степана Бандери, в якому зберігається унікальна бібліотека та інші особисті речі Провідника. Історик акцентував увагу на тому, що для розвіювання міфів і кращого розуміння світогляду Степана Бандери необхідно вивчати його праці. Зокрема, його статті, що ввійшли до книги «Перспективи Української Революції» (надрукована у Мюнхені 1978 року). В одній із статей Степан Бандера зазначає: «Основні правди українського націоналізму коріняться в українській духовності, сформульованій та утвердженій вподовж цілого історичного розвитку, в духовності, яка гармонізує з найкращими досягненнями розвитку вселюдської духовної і суспільно-політичної культури…Наші правди є діаметрально протилежні до духу і суті московського большевизму…Наша ідея рівності…- протиставна до большевицької класової теорії та до їхньої практики, яка перетворює народні маси в невільників і жебраків…».

Можна переконливо зауважити, що ці протилежності, як два «світи», збереглись дотепер. Це світ вільної дії, вільної думки і світ рабських стереотипів. Як засвідчують події сьогоднішнього дня – українці твердо обирають світ свободи.