29 лютого 2024 року завідувач кафедри соціально-економічних дисциплін Сумської філії ХНУВС, кандидат економічних наук, доцент Олена Лук’янихіна та студентка третього курсу спеціальності 081 Право Антоніна Ткач взяли участь у вебінарі компанії «СендПульс»: «Маркетингові комунікації та люди: як збільшити лояльність, довіру і продажі».

Експертка з маркетингу Ольга Стронська, TeamLead Design and Copywriting, відділ Retention-маркетингу в digital-агенції Promodo побудувала розповідь за такими напрямками:

  • Чому так важливі лояльність та довіра клієнтів і як це впливає на продажі?
  • Зміцнення довіри та надійності: яку роль відіграє прозора та персоналізована комунікація у вибудові ефективних відносин з клієнтами?
  • Сторітелінг (написання текстів) та емоції в маркетинговій комунікації. Кейси та антикейси.

Email-листи, Viber, PUSH, SMS, форми підписки та інформери, гейміфікація, – інструменти retention-маркетингу, з якими познайомились учасники вебінару. Окремо експертка-маркетолог розповіла про значення і особливості дизайну і копірайтингу під час спілкування з аудиторією з метою продажів, про сторітелінг як мистецтво і технологію.

Інтерактивна взаємодія доповідачки з аудиторією за допомогою чату, яскраві приклади забезпечили живий інтерес до матеріалу.

За результатами участі отримано сертифікати, а знання будуть використані під час опанування теми «Маркетингова політика комунікацій».