У рамках теми «Маркетингова комунікаційна політика» з дисципліни «Введення до маркетингу» для студентів Сумської філії ХНУВС проведено бінарне заняття за участі Марини Горьковської – інспекторки сектору зв'язків із громадськістю управління патрульної поліції у Сумській області.

Практичний працівник розповіла про систему заходів, спрямованих на взаємодію поліції з громадськістю в рамках проведення як Всеукраїнських акцій, так і проєктів, ініційованих безпосередньо підрозділом у співпраці з громадськими організаціями Сумщини, волонтерами й іншими зацікавленими особами.

Інформаційні кампанії, тренінги, бесіди, заходи ігрового характеру спрямовані на дошкільнят, учнів, студентів закладів освіти, громадян міста, відвідувачів автошкіл, тощо. Метою проведення таких заходів є привернення уваги громадян до необхідності дотримання правил дорожнього руху, до недопущення насильства, вживання і розповсюдження наркотиків, важливості формування відповідальної поведінки стосовно себе та інших у життєвих ситуаціях.

Як зазначила поліцейська, акція «Здай кров - врятуй життя», яка спрямована на допомогу хворим дитячої онкогематології, а також людям, котрі постраждали внаслідок ДТП, є позитивним прикладом для наслідування свідомими мешканцями м.Суми.

Позитивно оцінюючи потенціал інформаційно-комунікаційних технологій, Марина ГОРЬКОВСЬКА розповіла про використання соціальних мереж для інформування населення про проведені заходи і можливість мати з ним зворотній зв’язок.

Загалом підвищення обізнаності громадян про роботу поліцейських сприяє збільшенню довіри суспільства до правоохоронних органів і поширенню серед населення позитивних прикладів соціально-відповідальної поведінки.

Студенти щиро подякували Марині Горьковській за цікаву розповідь й інформативні авторські презентації.