№ | Вид наукової роботи | Назва | Бібліографічний опис |
---|---|---|---|
1 | тези доповіді | Teaching professional English to the law faculty students.
У статті розглядається методика викладання англійської мови фахового спрямування для студентів юридичних факультетів, що значно відрізняється від викладання іноземної мови загального спрямування. Основними складнощами у вивченні іноземної мови студентами є специфічність юридичної термінології, а також значна відмінність між юридичними системами України, Великої Британії та США. Ключові слова: юридична англійська мова, англійська мова фахового спрямування, термінологія
Key words: Legal English, professional English, terminology |
Shkurat O.V. Teaching professional English to the law faculty students: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «25 років становлення Сумської філії Харківського національного університету внутрішніх справ: славетна історія та горизонти майбутнього», 21-22 лютого 2020 р., Суми, 2020. С. 254-255. |
2 | тези доповіді | English Sense Perception Verbs: Shift of Meanings
В статті досліджується лексико-семантична варіативність дієслів чуттєвого сприйняття to see, to hear, to feel та зміна їх значення. Ключові слова: дієслова чуттєвого сприйняття, лексичне значення, семантичні відносини, периферійне значення
The article in question deals with the investigation of the lexicosemantic variants of the verbs of sense perception to see, to hear, to feel and the shift of their meaning. Key words: verbs of sense perception, lexical meaning, semantic relation, peripheral meaning |
Hartsunova L.I., Shkurat O.V. English Sense Perception Verbs: Shift of Meanings : матеріали V Міжнародної наукової та практичної конференції «Scientific achievements of modern society» 8-10 січня 2020 р. Ліверпуль, 2020. С. 226-232. |
3 | стаття | Особливості використання рольової гри на заняттях з англійської мови для розвитку комунікативних навичок майбутніх юристів
На даний момент дуже гостро стоїть питання вивчення іноземної мови студентами немовних спеціальностей, адже насамперед студенти зацікавлені у вивченні профільних предметів, іноземна ж мова для них є другорядною дисципліною. Мало хто зі студентів усвідомлює важливість вивчення іноземної мови, проте саме вона дає можливість розширити свої знання у професійній сфері. Завдання викладача у цьому випадку збільшити мотивацію студентів до вивчення іноземної мови, зробити заняття цікавим та інформативним. У статті розглядається рольова гра як засіб навчання іноземної мови для студентів вищих навчальних закладів немовних спеціальностей, а саме студентів-юристів. Більшість вчених-методистів розглядають побудову навчання іноземної мови як модель реальної комунікації. Рольова гра максимально наближує навчальну комунікативну ситуацію до реальної. В статті дане визначення поняттю «рольова гра», розглянуті основні етапи її проведення. Наведено методичні рекомендації по реалізації рольових ігор у процесі навчання іноземної мови. Визначене місце та роль викладача у проведенні гри. Приділено увагу основним перевагам та недолікам використання рольових ігор для активізації пізнавальної діяльності студентів. Ключові слова: рольова гра; комунікативна діяльність; мотивація; викладання іноземної мови; ситуативна картка; роль викладача у рольовій грі.
|
Шкурат О.В., Гарцунова Л.І. Особливості використання рольової гри на заняттях з англійської мови для розвитку комунікативних навичок майбутніх юристів. Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології: збірник наукових праць /[за заг. ред. проф.. В.А. Гущенка]. Слов’янськ: Вид-во Б.І. Маторіна, 2020. Вип. 10. Частина ІІ. – С. 30-39. |
4 | тези доповіді | Дистанційна освіта в Україні: переваги та недоліки
Сучасні реалії системи освіти такі, що традиційні форми її отримання не можуть задовольнити у повному обсязі потреби суспільства в освітніх послугах. У перспективі система освіти повинна надавати різноманітні форми освітніх послуг, забезпечуючи рівні можливості для всіх верств населення. Саме тому в Україні, як і у всьому світі, великої популярності набирає дистанційна форма навчання. В даній статті розглянуті моделі організації дистанційного навчання, а також переваги та недоліки дистанційної освіти. Ключові слова: дистанційне навчання, дистанційний курс, мережа Інтернет
|
Шкурат О.В. Дистанційна освіта в Україні: переваги та недоліки: матеріали ХХХVI Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції “Інновації науки ХХI століття”, 18 листопада 2019 р. м. Вінниця, 2019. С. 27-31. |